Onze blog

Bedrijfsfilm op je blog of website toepassen

Ben je al begonnen met video marketing om je merk meer bekendheid te geven? Je producten te promoten en nieuwe klanten te bereiken?

Zo niet, dan is het tijd om video marketing toe te passen en na te denken over hoe je deze integreert in je online marketingstrategie.

Dat is het doel van dit artikel… om je volledig op de hoogte te brengen van video marketing en om jou te leren hoe je deze krachtige kanaal kunt gebruiken om je bedrijf serieus te laten groeien.

 

Waar komt Video Marketing vandaan?

Volgens de Salesforce 2015 State of Marketing rapport concentreren bedrijven hun inspanningen op marketingkanalen en -strategieën zoals bedrijfswebsites, SEO en SEM, landingspagina’s, e-mailmarketing, sociale media reclame, bloggen en video marketing.

Volgens het rapport …

35 procent van de marketeers gebruikt reeds video-marketing, met nog eens 29 procent, ofwel proberen video marketingprogramma’s of in de komende 12 maanden van plan om video-marketing te gebruiken. Onder meer dan 5.000 wereldwijde marketers onderzocht voor dit rapport, zegt 61 procent dat de video zeer effectief of effectief is als een marketingstrategie voor hun bedrijven.

Video marketing is niet nieuw.

Sterker nog, sommigen betogen dat de eerste virale video een korte film was die in 1995 vrijgegeven werd, getiteld “Jesus vs Santa”. Deze video werd doorgegeven op VHS tot het uiteindelijk online werd geplaatst, waar het de aandacht van Comedy Central opvangde en de carrière van Matt Stone en Trey Parker lanceerde, die je waarschijnlijk als de makers van South Park kent. Sinds deze vroege dagen is video aanzienlijk geëvolueerd en wordt snel snelheid als een van de meest effectieve manieren om je publiek te bereiken in de multi-device wereld.

De snel groeiende populariteit van video-inhoud leidde tot de opkomst van een groot aantal sociale video platforms, zoals YouTube, Facebook, Vine, Vimeo, Snapchat en Instagram. Door deze platforms te gebruiken, bereikt u een groter publiek dan ooit tevoren door het maken van aantrekkelijke, gemakkelijk te delen inhoud. De rest van deze gids legt uit hoe u de kracht van videobemarking kunt gebruiken om een ​​groter publiek te bereiken dan ooit tevoren.

De impact van video marketing

Aangezien smartphones en tablets de markt verzadigd hebben, werd het gemakkelijker voor publiek om video content te verbranden wanneer en waar ze zijn. Consumenten begonnen zich te veranderen in video-inhoud voor alles van mode- en schoonheidsadvies om producten te onderzoeken voordat ze kopen, zoals het bekijken van video’s zonder video of productdemonstraties.

Eye-Popping Statistieken over Video Marketing

De impact van video marketing is enorm voor bedrijven die profiteren van de kracht van video om hun publiek te bereiken. Overweeg deze statistieken om te begrijpen hoe prominente online video is geworden in het dagelijks leven van consumenten:

Een derde van alle online activiteiten bestaat uit het bekijken van video content.
Elke dag kijken 100 miljoen internetgebruikers naar een online video.
De gemiddelde internetgebruiker wordt in een typische maand blootgesteld aan 32.2 video’s.
Niet alleen worden consumenten meer blootgesteld aan online video content dan ooit, maar het heeft een aanzienlijke impact op hen:

75 procent van de kijkers zal een website van een marketeer bezoeken nadat ze een video hebben bekeken.
De gemiddelde internetgebruiker spandeert elke maand 16 minuten en 49 seconden online videoadvertenties.
80 procent van de internetgebruikers herinnert zich aan de videoadvertenties die ze online bekijken.
Is ervan overtuigd dat video marketing een krachtig instrument is om doelgroepverbruikers te bereiken?

Laten we eens kijken naar de individuele videoplatforms die u kunnen helpen om een ​​succesvolle video marketingcampagne te starten.

YouTube is nu groter dan ooit:

YouTube Video Marketing

Er is geen sprake dat de oprichting van YouTube in 2005 (door drie voormalige PayPal-medewerkers) een belangrijk moment in de geschiedenis van video-marketing was, waardoor het een gebruikersvriendelijk platform is om digitale video-inhoud te delen met publiek over de hele wereld.

In 2014 werd YouTube de tweede grootste zoekmachine ter wereld, met meer dan 300 uur inhoud die elke minuut wordt geüpload en meer dan een miljard maandelijkse gebruikers die elke maand meer dan zes miljard video’s bekijken.

YouTube bereikt meer volwassenen tussen 18 en 34 jaar dan elk kabelnetwerk, waardoor het een bruikbaar marketingkanaal is voor elk bedrijf dat zich richt op de waardevolle 18 tot 34 demografische.

Terwijl jonge volwassenen meer kans hebben op muziek en comedy video content kijken, hebben volwassenen boven de 50 de neiging om nieuws en educatieve inhoud te bekijken. Beide leeftijdsdemografieën kijken hoe video’s op YouTube zijn.

YouTube heeft nu een trenddashboard dat de populairste inhoud laat zien, en Google Trends geeft ook de top 200 video’s op YouTube weer.

Maar welke soorten video-inhoud is het meest populair op YouTube en welke soorten bedrijven kunnen de meeste voordelen halen uit een YouTube-marketingstrategie?

Terwijl komedische inhoud, zoals grappige dieren en prankvideo’s, een van de meest populaire soorten video’s op YouTube zijn, zijn video’s, tutorials en advies over consumentenaanbod allemaal sterk in de top vijf populairste soorten video’s. Van 2013 tot 2014 is het aantal keren bekeken van video’s die niet worden ingesloten, of video’s van consumenten die niet-verpakking en producten aantonen, 57 procent geworden.

Wat betreft de industrieën die profiteren van YouTube-marketing, lijkt de regel van de dag dat alles en alles gaat, want consumenten zoeken alles naar schoonheidstips voor populaire muziek en videospelletjes.

Zoals het voorbeeld van “Jesus vs Santa” illustreert, heeft video de kracht om volledige carrières te starten. Er zijn talloze voorbeelden van beroemdheden van YouTube – de dagelijkse mensen die bekend zijn geworden door originele video-inhoud te creëren en enorme opvolgingen op YouTube en andere videokanalen op te bouwen.

Bethany Mota heeft bijvoorbeeld meer dan 8,5 miljoen abonnees op haar YouTube-kanaal. Mota startte haar YouTube-kanaal in 2009 en, als gevolg van haar stijgende YouTube-bekendheid, heeft de kans gelegd op het ontwerpen van modecollecties voor Aéropostale.

Een voorbeeld van een enorm succesvolle YouTube-campagne is Clean & Clear’s ‘See the Real Me’ -campagne, waaronder een serie van 26 YouTube-video’s, die elk honderdduizenden verdienen tot bijna vier miljoen weergaven. De campagne ‘See the Real Me’ wordt beschreven als ‘een wereldwijde reis om uit te komen tot het meest acne-gevoelige consumentensegment – de tieners, en heeft hen aangemoedigd om comfortabel te zijn in hun eigen huid.’ , Die bij de meest prominente gebruikersdemografie op YouTube voorkomt, was het geen vergissing dat Clean & Clear YouTube koos als marketingplatform voor deze campagne.

YouTube Video Marketing Tip:
Een goed verhaal is een belangrijk element dat ontbreekt van veel online video’s. Vertel een geweldig verhaal, van begin tot einde. Dit betekent ingewikkelde planning, verplaatsen van uw verhaalstructuur en zelfs wat snijden om naar het eindproduct te komen.
Facebook Video is sneller aan het ontwikkelen dan YouTube:

Facebook Video Marketing

Facebook beschikt over bijna 1,4 miljard maandelijkse actieve gebruikers, met 72 procent van de online volwassenen die minstens een keer per maand het sociale platform bezoeken. Video is niet het voornaamste aanbod van Facebook, maar video-inhoud is de afgelopen jaren een stapel van de Facebook-nieuwsfeed geworden. Nu kunnen gebruikers native video-inhoud direct naar Facebook uploaden, zonder gebruik te maken van YouTube-videoverbindingen om hun video’s te delen met fans en volgers. Marketeers kunnen ook andere gebruikers in video’s markeren, call-to-action toevoegen en zelfs video’s op de top van merkpagina’s op Facebook koppelen.

In september 2014 werd video op Facebook een zeer echte concurrent voor YouTube en daagde er een miljard videoweergaves. Om populaire video’s te markeren en het delen te promoten, toont Facebook nu het aantal weergaven dat een video onderaan de post heeft ontvangen, samen met andere statistieken, zoals unieke videoweergaven, de gemiddelde kijkduur en het behoud van het publiek (het aantal Mensen die een video bekijken naar 95 procent van de volledige lengte of meer).

Naast deze nuttige functies en het beroep om video content te verbruiken in een alom veelgebruikte social networking platform, is Facebook sterker in vergelijking met YouTube.

Vanaf september 2014 bleven de unieke video-kijkers van Facebook nog steeds achter YouTube, met 103 miljoen unieke video kijkers versus 157 miljoen YouTube’s. Maar Facebook is snel aan het winnen. Tussen mei en juni 2014 groeide het video-publiek van Facebook met 27 procent, terwijl het publiek van YouTube slechts 5 procent groeide in hetzelfde tijdsbestek.

Birchbox is een bedrijf dat alle video’s op Facebook omvat, met behulp van een combinatie van inheemse video’s (die gebruik maken van de auto-play-functie van Facebook) en gekoppelde YouTube-video’s op de Facebook-pagina van Facebook. Birchbox knippert in de kracht van de video door leuke video’s, video’s en maandelijkse video’s te presenteren die de favoriete schoonheidsproducten van de Birchbox-medewerkers van de maand markeren. Birchbox Facebook video’s ontvangen vaak 16.000 of meer weergaven, met meerdere video’s die meer dan 20.000 tot 40.000 weergaven verzamelen.

Facebook Video Marketing Tip:
Gebruik native Facebook-video’s om te profiteren van de automatische afspeelfunctionaliteit wanneer je video’s in de nieuwsfeeds van je volgers verschijnen.
Hoge kwaliteit inhoud wint met Vimeo

Vimeo Video Marketing

Vimeo, opgericht door een groep filmmakers in 2004, verschilt aanzienlijk van zijn primaire rival, YouTube, door de nadruk te leggen op de kwaliteit van de video-inhoud, in plaats van het publiek.

Vimeo heeft meer dan 35 miljoen geregistreerde leden, maar bereikt een wereldwijd publiek dat jaarlijks 170 miljoen kijkers overschrijdt. In 2013 lanceerde Vimeo Vimeo On Demand, “een open direct distributieplatform waarmee creatoren werk kunnen verkopen op hun eigen voorwaarden door hun prijs, weergaveformaat en geografische beschikbaarheid te kiezen, terwijl ze volledige eigendom van hun werk behouden.”

Vimeo staat voor professionals uit de industrie die kwalitatief hoogwaardige inhoud vragen, die vaak indiefilmakers aantrekken die niet willen concurreren tegen de viesheid van sommige video’s, zoals dansende katten, die meestal YouTube domineren. Aangezien Vimeo’s content creators meestal meer gekwalificeerde, professionele of quasi-professionele filmmakers en videografen zijn, zeggen sommigen dat Vimeo video platforms is, wat LinkedIn is voor sociale netwerken, met een meer professionele rand.

Een van de grootste voordelen van het uitvoeren van uw video’s op Vimeo, in vergelijking met YouTube, is dat Vimeo geen advertenties uitvoert op een geüploade video inhoud. Vimeo is niet gratis voor zakelijke gebruikers; VimeoPro-plannen zijn 17 dollar per maand of 199 dollar per jaar, waardoor u 20 GB per week HD-video-inhoud en een volledig aanpasbare, ingebedde HD-videoplayer kunt toevoegen. Dit is de afweging voor het advertentievrije formaat: terwijl uw kijkers niet worden afgeleid van advertenties, ontvangt het platform inkomsten door inhoudsopbouwers te laden.

 

Verschillende grote merken gebruiken Vimeo om hun meest creatieve advertenties te tonen en te vertellen van krachtige verhalen, zoals The Lincoln Motor Company. Nike heeft ook een aanwezigheid op Vimeo, met zijn Nike Snowboarding-initiatief.

Volgens het Nike Snowboarding-kanaal op Vimeo, “door de stemmen van onze atleten te vermengen met de rijke geschiedenis van technologische innovatie van Nike, zijn we van plan om snowboarding op een manier te verbeteren die alleen Nike kan.” Vimeo is ook een prominent platform voor reclame en Productiebureaus, zoals Nexus Productions, om hun creatief werk te laten zien, evenals bedrijven als Red Giant, die “tools, films en training creëren om de filmfilms en bewegingsontwerpers te verrijken”.

Vimeo stelt de markt voor marketeers op, waardoor een platform wordt gepresenteerd dat de kwaliteit over de hoeveelheid en krachtige, betoverende verhalen beklemtoont over eigenaardige, opvallende videoclips. De hogere kwaliteitsbalk op Vimeo maakt het een nuttig platform voor creatives en B2B marketers.

Vimeo Video Marketing Tip:
Behandel Vimeo als een sociaal netwerk en bouw een community door commentaar te geven op de video’s van andere gebruikers en reageren op opmerkingen over je eigen video’s. Ook, aangezien Vimeo een kleinere, meer niche publiek heeft, gebruik Vimeo als een van de verschillende kanalen om uw video inhoud te verspreiden om uw belichting te maximaliseren.

Maak korte en zoete inhoud met Vine:

Vine Video Marketing

Vine werd in juni 2012 opgericht door Twitter in oktober 2012, net voor de officiële openbare lancering van de app. In oktober 2014 heeft Vine aangekondigd dat gebruikers elke dag meer dan een miljard “loops” spelen. Vanaf januari 2015, Vine’s tweede verjaardag, zag het platform 1,5 miljard dagelijkse lussen. Meer dan 100 miljoen mensen kijken elke week naar Vine-video’s.

De snelle stijging van de wijn tot bekendheid en fortuin kan mede worden toegeschreven aan de overname door Twitter, waardoor het platform een ​​kritieke binnen-de-deur met een reeds verrichte gebruikersbasis is. Vine wordt nu gebruikt voor hyper-lokaal nieuws; Bijvoorbeeld de Vine video van de bombardementen explosie van de Boston Marathon in april 2013 die online werd gegaan.

Vine wordt ook gebruikt door muzikanten om fragmenten van liedjes te delen, door consumenten en bedrijven, die hardwarehacks laten zien, en natuurlijk de altijd populaire blooper-stijlvideo’s.

Het is de loopingsfunctionaliteit die Vine onderscheidt van andere videoplatforms. Vanwege de korte aard van de wijnstokken – slechts zes seconden – maakten de oprichters van het platform zich zorgen dat Vines anti-climactisch voelden, zodat ze de code tweakden om de korte video’s op een continue lus te laten spelen.

Vine, zoals haar moederbedrijf Twitter, ondersteunt hash-tagging, waardoor video’s makkelijk door gebruikers worden doorzocht. Deze eigenschappen maken de Vine video’s zeer verdeelbaar.

Vine video’s, aan de ene kant, zijn makkelijk te creëren dankzij hun korte lengte. Aan de andere kant vinden sommige marketeers het uitdagend om creatieve videoconcepten te creëren die in slechts zes seconden waardevolle berichten delen. Zowel gecreëerd als gedeeld via een mobiele app, vermindert het casual karakter van Vine video’s echter wat druk uit het creëren van volledige videobestanden.

Volgens de Search Engine Journal zijn de top vijf industrie leiders op Vine:

Mode
Sport
Automotive
Technologie
Afdrukken

In 2013 ontbrak Dunkin ‘Donuts de eerste televisie-commercial die volledig op Vine was gemaakt tijdens de première voor ESPN Monday Night Football. De commerciële kenmerkte een team van Dunkin ‘Donuts koffiebekers tegenover een team milkshakes. Dunkin ‘Donuts bleef het moment doorgaan met het vrijgeven van drie extra commercials gemaakt met Vine tijdens de Super Bowl. Niet alleen was de campagne een grote hit, maar werd genoemd als een mogelijke game-wisselaar in de wereld van reclame.

Vine Video Marketing Tip:
Neem een lighartige benadering van Vine, omdat de casual aard van korte, loopende video’s de deur opent voor leuke en speelse marketingconcepten. Overwegingen zoals achter-the-scenes kijken naar de werking van uw bedrijf of snijden in nieuwe producten.
Instagram zorgt voor makkelijk gedeelde inhoud

Instagram Video Marketing

Instagram, opgericht in maart 2010 door Kevin Systrom en Mike Krieger, is een gratis foto-sharing app waarmee gebruikers foto’s en video’s kunnen maken en delen met volgers. Facebook verwierf Instagram in april 2012 voor 1 miljard dollar, en het platform heeft nu wereldwijd meer dan 300 miljoen gebruikers. Gemiddeld worden 70 miljoen foto’s dagelijks op Instagram gedeeld, met meer dan 2,5 miljard dagelijkse ‘likes’. Over het algemeen zijn meer dan 30 miljard foto’s op Instagram gedeeld.

Instagram kondigde Video aan op Instagram in 2013, een functie die video-opname, bewerking, filtering en het delen van mogelijkheden aan het platform toevoegt. In tegenstelling tot Vine’s zes seconden eindeloze loopsvideo’s, zijn Instagram-video’s maximaal 15 seconden lang en lopen ze niet. Maar ze zijn gemakkelijk te delen, omdat Instagram de sociale delingsfunctionaliteit sterk benadrukt. Het platform ondersteunt ook tags om inhoud te delen, waardoor video’s en foto’s gemakkelijker door andere gebruikers kunnen worden ontdekt.

Instagram ontvangt ongeveer 15 keer meer engagement dan Facebook, waardoor het een handig hulpmiddel is om met publiek en advocaten te communiceren. Gebruikers geven elke maand gemiddeld 257 minuten op Instagram aan, waardoor er voldoende mogelijkheden voor marketeers zijn om het bereik te vergroten en het merkbewustzijn te vergroten door foto’s van de doorstapjes op het hoofdkantoor van het bedrijf te tonen en achter de scènes te kijken bij productlanceringen en videobeelden. Een groot aantal andere creatieve toepassingen voor het platform.

Hoewel Instagram makkelijk te gebruiken is en een permanente, branded content feed levert voor gebruikers, heeft het een consistente investering nodig om resultaten te krijgen. Tijdens het plaatsen van inhoud dagelijks – soms meerdere keren per dag – samen met reacties op reacties en interactie met aanhangers die zich bezighouden met uw inhoud, kan het tijdrovend zijn.

Instagram is echter een van de snelst groeiende sociale apps, met name onder de 18 tot 29 en jongere demografie.

Volgens Pew Internet …

“… meer dan de helft (53 procent) van de 18 tot 29-jarige internetgebruikers zijn op Instagram.”

Starbucks is een van de meest prominente merken op Instagram, winnende punten met zijn consumentenbasis door de door de gebruiker gegenereerde content te verhelpen, zoals foto’s die door klanten van hun ochtendlattes zijn geplaatst. Maar het is niet alleen foto’s die Starbucks uitstaan; Verscheidene van de 15-seconden van het bedrijf zijn video’s van AdWeek en andere afsetpunten erkend als de best presterende merkfilms. Instagram’s bruikbaarheid, in combinatie met zijn massieve en betrokken publiek en de veelzijdige aard van de inhoud, maken het platform voor foto- en videodeling een van de populairste en meest effectieve platforms voor video marketing voor merken.

Instagram Video Marketing Tip:
Gebruik hashtags tot uw voordeel om Instagram te overbruggen met uw andere marketinginspanningen. Hashtags zijn nuttig voor het bouwen van maatschappelijke gemeenschappen en het vergroten van de betrokkenheid bij uw merk.
Overweeg Snapchat voor korte, casual content

Snapchat Video Marketing

Een vrij sterk contrast met Vimeo, focuseert Snapchat op het andere uiteinde van het spectrum: korte, informele videoclips. Opgericht door Evan Spiegel en Bobby Murphy in 2011, stelt de social messaging app gebruikers in staat om foto’s of korte videoclips (met een lengte van meer dan 10 seconden), samen met tekeningen en tekstmarkeringen, naar een selecte groep ontvangers te sturen. Oorspronkelijk een platform om alleen beelden te delen, Snapchat heeft Video Snaps toegevoegd aan de mix in december 2012.

De opvallende eigenschap van Snapchat is dat berichten, bekend als “snaps”, zichtbaar zijn gedurende slechts een tot 10 seconden nadat een ontvanger ze opent. Zodra alle ontvangers een klik hebben geopend of 30 dagen zijn verstreken – welke ook al komt, wordt de snap ook verwijderd van de servers van Snapchat.

Snapchat heeft snelle en wijdverbreide gebruikersverwerving ervaren, die de aandacht vestigde van Mark Zuckerberg van Facebook, die 3 miljard dollar heeft aangeboden om het bedrijf in 2013 te kopen. De oprichters van Snapchat hebben het aanbod afgewezen.

Vanaf januari 2015 beschikt Snapchat over 100 miljoen actieve gebruikers en is de snelst groeiende sociale app. Van één-op-één messaging om videogesprek te leven, evenals een ‘My Stories’ -functie die in 2013 werd geïntroduceerd, biedt Snapchat veelgebruiksgevallen. Merken in het bijzonder maken gebruik van de My Stories-functie, die veelvoudige snaps over een 24-uursperiode koppelt.

“Deze functie alleen rijdt meer dan 1 miljard keer per dag en is uitgegroeid tot de ‘go-to’ voor merken die een een tot veel strategie op het platform versus een-op-één messaging benadrukken,” legt iMedia Connection uit. ‘Our Story’ is een menigte-versie van ‘My Stories’, die inhoud verzamelt van meerdere gebruikers gekoppeld aan locatiegebaseerde gebeurtenissen.

Snapchat is ontworpen voor het delen van korte inhoud die geschikt is voor korte aandacht, zodat je content casual en leuk blijft. Omdat snaps binnen 1 tot 10 seconden verdwijnen nadat ze bekeken zijn, is Snapchat-inhoud niet zo te delen in vergelijking met sommige andere videoplatforms. Het is echter opmerkelijk dat veel Snapchat-gebruikers hebben genomen om screenshots van snaps te grijpen als een manier om ze onbepaald te bewaren. Screenshots maken afbeeldingen of een single nog steeds van een video vast, maar houden geen volledige video snaps.

Snapchat is een haalbaar marketingkanaal voor elk bedrijf dat zich richt op de jongere demografie:

  • 71 procent van de sociale media gebruikers tussen de 18 en 29 jaar heeft een Snapchat account.
  • Snapchat is de vierde meest populaire app van 18 tot 24 jarigen.
  • 77 procent van de studenten zegt dat ze dagelijks Snapchat gebruiken, terwijl 58 procent zeggen dat ze een product of dienst
  • zouden aanschaffen na het ontvangen van een coupon van een merk via Snapchat.

Taco Bell gebruikte Snapchat om zijn Spicy Chicken Cool Ranch Doritos Locos Tacos te introduceren, met een korte, zes minuten film die binnen 24 uur op Snapchat werd gefilmd en gepost. Deze campagne was een van de eerste Snapchat Stories, waaronder een scène van het MTV Movie Awards rode tapijt. Snapchat was ook een prominente marketingplatform voor merken tijdens de 2015 Super Bowl.

Snapchat maakt golven in de wereld van videobemarking met functies die specifiek gericht zijn op merken, zoals gesponsorde berichten en Snapchat Discover, waarmee gebruikers een nieuwe manier krijgen om verhalen uit verschillende redactionele teams te verkennen.

Snapchat Video Marketing Tip:
Beslis op een specifieke merkstem en houd consistentie in al uw marketinginspanningen op Snapchat. Snapchat’s onbeschaamde inhoud biedt het perfecte platform voor het aanbieden van producten sneak-peeks, teasers, en achter de scènes kijkt hoe uw bedrijf werkt.
Je krijgt wat je in je video marketing inspanningen zet

Video Marketing Channels

Video marketing, net als elke marketingcampagne, duurt tijd, moeite en consistentie om resultaten te bereiken.

Hoewel sommige merken een home run zullen raken en ongelooflijk succes hebben van hun eerste video, voor de meeste, is het een beetje fijn om de juiste stem en platforms te vinden om uw doelgroep te bereiken.

De meeste videoplatformen bieden een vorm van ingebouwde analyses die laten zien hoeveel weergaven uw video’s hebben ontvangen, naast commentaren, likes en shares, afhankelijk van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van elk platform. Google Analytics is ook een waardevol instrument om het succes van uw video marketing campagnes te meten.

In het algemeen zijn succesvolle video marketing campagnes die een robuuste betrokkenheid krijgen en bewustzijn voor uw merk genereren. De specificaties zijn natuurlijk afhankelijk van de campagnespecifieke doelen die u voor elke campagne hebt ingesteld, zoals het richten op een bepaalde drempel van weergaven of aandelen.

Video marketing neemt de wereld van digitale marketing door de storm aan, waardoor de offline en online werelden worden gemengd door een traditionele televisieformaat op desktop en mobiele apparaten te brengen.

Of u nu wilt kiezen voor uw meest creatieve werk op een platform zoals Vimeo of YouTube, of kies voor het aantrekken van jongere publiek met korte en leuke videoclips op platforms zoals Snapchat, Vine, of Instagram, video marketing biedt enorm potentieel voor merken die willen bereiken Nieuwe publiek of hun fans op een meer persoonlijke manier betreden.

Het produceren van een succesvolle videocampagne kan een fledgling bedrijf op de kaart of catapult gevestigde bedrijven zetten in de gelederen van Starbucks en Nike. Het is allemaal afhankelijk van uw doelen, uw aanpak en uw lopende inzet. Met de juiste mix kan video marketing indrukwekkende resultaten voor elk bedrijf produceren.

Klaar om je video marketing spel op te starten?

Plaats een reactie

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten