Onze blog

Zoekmachine optimalisatie: Hoog in Google

Zoekmachine optimalisatie is erg belangrijk, dat is je vast bekend. Maar hoe pak je zoekmachine optimalisatie nu aan?

Wanneer je een website of webshop hebt wil je natuurlijk gevonden worden binnen de zoekresultaten van Google of een andere zoekmachine. Het liefst wil je zo hoog mogelijk scoren binnen de ranking. Daarvoor is zoekmachine optimalisatie van belang. Hoe je dit kunt aanpakken lees in dit blogbericht. Ik heb een aantal tips voor je die je kunt gebruiken.

 

Tip 1: Ligging van een link

Wanneer je gebruik maakt van een link is het belangrijk dat deze in de inhoud van je artikel staat. Deze link is namelijk vele malen krachtiger dan wanneer je een link in de voettekst of zijbalk plaatst.

 

Tip 2: Link in vergelijkbare niche

Het verkrijgen van een link binnen je eigen niche heeft veel meer invloed op het krijgen van een link van een heel andere niche die eigenlijk helemaal niks te maken heeft met de niche waarin jij zit. Dat is de reden waarom een ​​effectieve SEO-strategie vandaag is gericht op het verkrijgen van relevante links.

 

Tip 3: Link naar een pagina die relevant is

The Hilltop algoritme staten die verwijzen naar een pagina die nauw is verbonden met de inhoud van een bepaalde pagina is krachtiger dan een link van een niet-verbonden pagina.

Het is dus belangrijk dat wanneer je een link wilt plaatsen naar een andere pagina of inhoud dat deze link dus relevant is met de pagina of inhoud waar je naar wilt linken.

 

Tip 4: Link die inspeelt op emotie/gevoel

Google heeft in de gaten of een link naar je website of webshop een aanbeveling of een deel van een negatieve beoordeling is. Links met positieve gevoelens hebben meer gewicht en zullen ook in kunnen spelen op de emotie van andere bezoekers.

 

Tip 5: Maak gebruik van zoekwoord in je titel

Door een zoekwoord in je titel te gebruiken zul jij op deze manier meer kunnen bereiken als het gaat om zoekmachine optimalisatie. Het is zeker goed om hier aandacht aan te geven. Maar ik wil je graag meegeven dat je een bericht dat je schrijft niet compleet moet inrichten voor de zoekmachine. Want het gaat uiteindelijk wel op je bezoekers.

 

Tip 6:

 

 

108. Positieve Link Velocity: Een site met positief verband snelheid krijgt meestal een SERP boost.

109. Negatief Link Velocity: Negatief koppeling snelheid aanzienlijk kan verminderen rankings want het is een teken van afnemende populariteit.

110. Links van “Hub” Pagina’s: Aaron Muur beweert dat het krijgen van links van pagina’s die worden beschouwd als top resources (of hubs) over een bepaald onderwerp krijgen een speciale behandeling.

111. Link uit Autoriteit Sites: een link van een site als een “autoriteit site” waarschijnlijk pas meer sap dan een link van een kleine, microniche website.

112. Gekoppeld aan als Wikipedia Bron: Hoewel de links zijn nofollow, velen denken dat het krijgen van een link van Wikipedia geeft je een beetje extra vertrouwen en gezag in de ogen van de zoekmachines.

113. Co-Aanwezigheid: De woorden die de neiging hebben om te verschijnen rond uw backlinks helpt vertellen Google wat die pagina over gaat.

114. Backlink Leeftijd: Volgens een Google-patent, oudere banden hebben meer macht dan ranking nieuw geslagen backlinks.

115. Links van Real sites vs. Splogs: Als gevolg van de toename van het aantal blog netwerken, Google geeft waarschijnlijk meer gewicht om links uit “echte sites” dan van valse blogs. Ze gebruiken waarschijnlijk merk en gebruikersinteractie signalen onderscheid tussen de twee.

116. Natural Link Profiel: Een site met een “natuurlijke” koppeling profiel gaat hoog scoren en meer duurzaam te updates.

117. Wederzijdse Links: Google’s Link Regelingen pagina lijsten “Overmatig link uitwisseling” als een link regeling te vermijden.

118. User Generated Content Links: Google is in staat om links gegenereerd uit UGC ten opzichte van de werkelijke eigenaar van de site te identificeren. Bijvoorbeeld, ze weten dat een link van de officiële WordPress.com blog op en.blog.wordpress.com is heel anders dan een link van besttoasterreviews.wordpress.com.

119. Links van 301: Links van 301 redirects kan een klein beetje sap in vergelijking met een directe link te verliezen. Echter, Matt Cutts zegt dat een 301 is vergelijkbaar met een directe link.

120. Schema.org Microformats: Pagina’s die microformats kunnen worden gerekend boven pagina’s zonder het te ondersteunen. Dit kan een directe versterking of het feit dat pagina’s met microformatting hebben een hogere SERP CTR zijn:

microformats

121. DMOZ Lijst: Velen geloven dat Google geeft DMOZ genoemde sites een beetje extra vertrouwen.

122. TrustRank van Linking Site: De betrouwbaarheid van de site een link naar je bepaalt hoeveel “TrustRank” krijgt op je geslaagd.

123. Aantal uitgaande links op pagina: PageRank is eindig. Een koppeling op een pagina met honderden OBLs passeert minder PR dan een pagina met slechts een paar OBLs.

124. Forum Profiel Links: Door industriële niveau spamming, kan Google aanzienlijk devalueren links van forum profielen.

125. Word Count van het koppelen van inhoud: Een link van een 1000-woord post is meer waard dan een link binnen van een 25-woord fragment.

126. Kwaliteit van het koppelen van inhoud: Links van slecht geschreven of gesponnen inhoud niet slaagt zoveel waarde links van goed geschreven, multimedia verbeterde content.

127. Sitewide Links: Matt Cutts heeft bevestigd dat de hele site links zijn “gecomprimeerde” te tellen als een enkele link.

VIDEO TUTORIAL

Mijn Go-To Link Building strategie
user Interaction

user Interaction

128. Organic Click Through Rate voor een Keyword: Pagina’s die meer in CTR geklikt kan een SERP boost voor die bepaald zoekwoord te krijgen.

129. Organic CTR voor alle trefwoorden: Een pagina’s (of site) organische CTR voor alle zoekwoorden is rangen voor kan een menselijk-gebaseerde, interactie met de gebruiker signaal.

130. Bounce Rate: Niet iedereen in SEO is het eens bounce rate zaken, maar het kan een manier van Google om hun gebruikers te gebruiken als de kwaliteit testers zijn (pagina’s waar mensen snel bounce is waarschijnlijk niet erg goed).

131. Direct verkeer: Het is bevestigd dat Google maakt gebruik van gegevens van Google Chrome om te bepalen of mensen een site (en hoe vaak) te bezoeken. Sites met veel directe verkeer zijn waarschijnlijk hogere kwaliteit dan sites die zeer weinig direct verkeer te krijgen.

132. Herhaal Traffic: Ze kunnen ook kijken naar de vraag of niet-gebruikers gaan terug naar een pagina of site na een bezoek. Sites met terugkerende bezoekers kan een Google-ranking boost krijgen.

133. geblokkeerde sites: Google heeft deze functie in Chrome stopgezet. Echter, Panda gebruikt deze functie als een kwaliteit van het signaal.

134. Chrome Bookmarks: We weten dat Google verzamelt Chrome-browser gebruiksgegevens. Pagina’s die raken bladwijzer in Chrome kan een boost krijgen.

135. Google Toolbar gegevens: Search Engine Watch Danny Goodwin meldt dat Google gebruikt toolbar gegevens als een ranking-signaal. Echter, naast laden van pagina’s snelheid en malware, het is niet bekend wat voor soort gegevens die zij verzamelen in de werkbalk.

136. Aantal opmerkingen: Pagina’s met veel kunnen een signaal van de gebruiker interactie en kwaliteit.

137. Dwell Time: Google besteedt zeer veel aandacht aan “verblijfstijd”: hoe lang mensen doorbrengen op uw pagina wanneer afkomstig van een Google-zoekopdracht. Dit wordt ook wel aangeduid als “long klikken vs short klikken”. Als mensen veel tijd doorbrengen op uw site, kan die worden gebruikt als een kwaliteit van het signaal.

138. Query verdient Versheid: Google geeft nieuwere pagina’s een boost voor bepaalde zoekopdrachten.

139. Query verdient Diversiteit: Google kan diversiteit toe te voegen aan een SERP voor ambigue zoekwoorden, zoals “Ted”, “WWF” of “ruby”.

140. Gebruiker Browsing History: sites die u vaak bezoekt, terwijl in Google tekende krijgen een SERP hobbel voor uw zoekopdrachten.

141. Gebruiker Search History: Zoeken keten invloed zoekresultaten voor later zoekopdrachten. Bijvoorbeeld, als u zoekt naar “reviews” dan zoeken naar “broodroosters”, Google heeft meer kans om een ​​broodrooster review sites hoger in de SERP’s te laten zien.

142. Geo Targeting: Google geeft de voorkeur aan sites met een lokale server IP en land-specifieke domeinnaam extensie.

143. Safe Search: Zoekresultaten met scheldwoorden of adult content verschijnt niet voor mensen met een Safe Search ingeschakeld.

144. Google+ Circles: Google toont hogere resultaten voor auteurs en sites die u heeft toegevoegd aan uw Google Plus Circles

145. DMCA Klachten: Google “downranks” pagina’s met DMCA klachten.

146. Domein Diversiteit: De zogenaamde “Bigfoot Update” meer domeinen aan elke SERP pagina zogenaamd toegevoegd.

147. Transactionele zoekopdrachten: Google geeft soms verschillende resultaten voor-shopping gerelateerde zoekwoorden, zoals zoekopdrachten vlucht.

148. Lokale zoekopdrachten: Google plaatst vaak Google+ Lokaal resultaten boven de “normale” organische SERPs.

google lokale resultaten

149. Google News Box: Bepaalde zoekwoorden leiden tot een Google Nieuws-doos:

google news doos

150. Grote Brand voorkeur: Na de Vince Update, Google begonnen met het geven van grote merken een boost voor bepaalde short-tail zoekopdrachten.

151. Shopping Resultaten: Google geeft soms zoekresultaten van Google Shopping in de organische SERPs:

Google Shopping

152. Afbeelding Resultaten: Google ellebogen onze biologische aanbiedingen voor het resultaat voor zoekopdrachten die worden gebruikt in Google Image Search.

153. Easter Egg Resultaten: Google heeft een tiental Easter Egg resultaten. Bijvoorbeeld, als je zoekt op “Atari Breakout ‘in Google image search, de zoekresultaten te zetten in een speelbaar spel (!). Schreeuw naar Victor Pan voor deze.

154. Single Site Resultaten voor Brands: Domein of merkgeoriënteerde zoekwoorden brengen verschillende resultaten van dezelfde site.

VIDEO TUTORIAL

5 Geavanceerde Keyword Research Strategieën
social Signals

social Signals

155. Aantal Tweets: Net als links, maar de tweets een pagina kan de positie in Google te beïnvloeden.

156. Authority of Twitter Gebruikers Accounts: Het is waarschijnlijk dat de tweets uit de leeftijd, het gezag Twitter-profielen met een ton van de volgelingen (zoals Justin Bieber) hebben meer effect dan tweets van nieuwe, low-invloed accounts.

157. Aantal Facebook Likes: Hoewel Google niet kan zien de meeste Facebook-accounts, is het waarschijnlijk dat ze rekening met het aantal van Facebook houdt van een pagina krijgt als een zwakke ranking signaal.

158. Aandelen Facebook: Facebook aandelen – omdat ze meer lijkt op een backlink – kan een grotere invloed te hebben dan Facebook houdt.

159. Autoriteit van Facebook User Accounts: Zoals met Twitter, Facebook aandelen en houdt afkomstig van de populaire Facebook-pagina’s kunnen meer gewicht passeren.

160. Pinterest Pins: Pinterest is een waanzinnig populaire sociale media rekening met tal van openbare gegevens. Het is waarschijnlijk dat Google beschouwt Pinterest Pins een sociaal signaal.

161. Stemmen op Social Sharing Sites: Het is mogelijk dat Google gebruikt aandelen op sites als Reddit, Stumbleupon en Digg als een ander type van sociale signaal.

162. Aantal Google + 1’s: Hoewel Matt Cutts gegaan op de plaat als te zeggen Google+ heeft “geen direct effect” op de ranglijst, is het moeilijk te geloven dat ze hun eigen sociale netwerk zou negeren.

163. Autoriteit van Google+ Gebruikersaccounts: Het is logisch dat Google zou wegen + 1’s uit gezaghebbende rekeningen meer dan van accounts zonder veel volgelingen.

164. Bekende Auteurschap: In februari 2013, Google CEO Eric Schmidt beroemde beweerde:

“Binnen zoekresultaten, informatie gebonden aan geverifieerd online profielen zullen worden hoger gerangschikt dan de inhoud zonder een dergelijke controle, wat zal resulteren in de meeste gebruikers van nature te klikken op de bovenste (gecontroleerd) resultaten.”

Hoewel de Google+ auteurschap programma is afgesloten, is het waarschijnlijk Google maakt gebruik van een vorm van auteurschap invloedrijke producenten van online-inhoud te bepalen (en geef ze een boost in het klassement).

165. Social Signal Relevantie: Google maakt gebruik van waarschijnlijk de relevantie informatie van de rekening delen van de inhoud en de tekst rond de link.

166. Site Level Social Signals: Site-brede sociale signalen kunnen algemene gezag van een site te verhogen, die zoeken zichtbaarheid te vergroten voor al haar pagina’s.

Brand Signalen

Brand Signalen

167. Merknaam Anchor Tekst: Branded anchor tekst is een eenvoudige – maar sterk – merk signaal.

168. Branded Zoekopdrachten: Het is simpel: mensen zoeken naar merken. Als mensen zoeken naar uw site in Google (bijv. “Backlinko twitter”, Backlinko + “ranking factors”), Google neemt waarschijnlijk hier rekening mee bij het bepalen van een merk.

169. Site Heeft Facebook-pagina en Likes: Brands hebben de neiging om Facebook-pagina’s met veel wil hebben.

170. Site heeft Twitter Profiel met Volgers: Twitter profielen met een veel volgelingen signaleert een populair merk.

171. Officiële Linkedin Company Pagina: De meeste echte bedrijven hebben onderneming Linkedin pagina’s.

172. Medewerkers vermeld op Linkedin: Rand Fishkin denkt dat het hebben van Linkedin profielen die zeggen dat ze werken voor uw bedrijf is een merk signaal.

173. Legitimiteit van social media-accounts: Een social media account bij 10.000 volgers en 2 posten is waarschijnlijk geïnterpreteerd heel wat anders dan de andere 10.000-volger sterk rekening met veel interactie.

174. Brand Vermeldingen op Nieuws Sites: Echt grote merken te krijgen vermeld op Google News-sites de hele tijd. In feite, sommige merken hebben zelfs hun eigen Google News feed op de eerste pagina:

google nieuws voor merken

175. Co-Citations: Brands krijgen genoemd zonder dat verbonden. Google waarschijnlijk kijkt naar niet-hyperlink merk noemt als een merk signaal.

176. Aantal RSS Abonnees: Gezien het feit dat Google eigenaar is van de populaire Feedburner RSS-dienst, is het logisch dat ze zou kijken naar RSS Abonneegegevens als populariteit / merk signaal.

177. Brick and Mortar plaats Met Google+ Lokaal Notering: Real bedrijven hebben kantoren. Het is mogelijk dat Google vissen voor de locatie-data om te bepalen of een site is een groot merk.

178. Website is Tax Paying Zakelijk: Moz meldt dat Google kan kijken of een site is gekoppeld aan een belasting betalende business.

On-Site Webspam Factors

On Site Webspam

179. Panda Straf: Sites met lage-inhoud van hoge kwaliteit (met name de inhoud boerderijen) zijn minder zichtbaar op zoek na geraakt te worden door een Panda penalty.

180. Links naar Bad Buurten: Koppeling naar “slechte buurten” – zoals geneeskunde of payday loan sites – kan uw zoekopdracht zichtbaarheid kwetsen.

181. Omleidingen: Sneaky redirects is een big no-no. Als gevangen, kan het krijgen van een site niet alleen gestraft, maar de-geïndexeerd.

182. Pop-ups of Afleidende Advertenties: De officiële Google Rater Guidelines document zegt dat de pop-ups en afleidend advertenties is een teken van een lage kwaliteit aanwezig.

183. Site Over-optimalisatie: Inclusief on-page factoren, zoals keyword stuffing, header tag vulling, overmatige decoratie trefwoord.

184. Pagina Over-optimalisatie: Veel mensen melden dat – in tegenstelling tot de Panda – Penguin gericht op afzonderlijke pagina’s (en dan nog alleen voor bepaalde zoekwoorden).

185. advertenties boven de vouw: De “Pagina-indeling Algorithm” straft sites met veel advertenties (en niet veel inhoud) boven de vouw.

186. Verbergen Affiliate Links: te ver gaan wanneer het proberen om affiliate links verbergen (vooral met cloaking) kan brengen op een penalty.

187. Affiliate Sites: Het is geen geheim dat Google is niet de grootste fan van de filialen. En velen denken dat sites die geld te verdienen met affiliate links onder extra controle worden gebracht.

188. Autogenerated Inhoud: Google is niet een grote fan van automatisch gegenereerde content. Als ze vermoeden dat uw site is het pompen van computer-generated content, kan dit leiden tot een boete of de-indexeren.

189. Excess PageRank Sculpting: gaan te ver met PageRank sculpting – door nofollowing alle uitgaande links of de meeste interne links – kan een teken zijn van gaming het systeem.

190. IP-adres gemarkeerd als spam: Als IP-adres van de server is gemarkeerd als spam, kan het alle sites op die server kwetsen.

191. Meta Tag Spammen: Keyword stuffing kan ook gebeuren in de meta-tags. Als Google denkt dat je zoekwoorden toevoegen aan uw meta-tags aan de algo spel, kunnen ze uw site te raken met een penalty.

meta Tags

Off Page Webspam Factoren

Uit Webwpam

192. Onnatuurlijke Instroom van Links: Een plotselinge (en onnatuurlijke) instroom van banden is een sure-fire teken van nep koppelingen.

193. Penguin Straf: Sites die door Google Penguin werden getroffen zijn beduidend minder zichtbaar op zoek.

194. Link Profile met hoge% van de Lage kwaliteit Links: Veel links van bronnen vaak gebruikt door zwarte hoed SEO’s (zoals blog commentaren en forum profielen) kan een teken zijn van gaming het systeem.

195. Linking Domain Relevantie: De beroemde analyse door MicroSiteMasters.com bleek dat sites met een onnatuurlijk hoge hoeveelheid links van niet verwante sites werden meer vatbaar voor Penguin.

Penguin LDR

196. Unnatural Links Waarschuwing: Google stuurde duizenden “Google Webmaster Tools aankondiging van gedetecteerde onnatuurlijke links” berichten. Deze vooraf meestal een ranking druppel, hoewel niet 100% van de tijd.

197. Links vanaf hetzelfde IP-Klasse C: Het krijgen van een onnatuurlijke hoeveelheid links van sites op dezelfde server IP kan een teken zijn van blog-netwerk link building zijn.

198. “Poison” Anchor Tekst: Na “poison” anchor tekst (vooral apotheek trefwoorden) wees op uw site kan een teken zijn van spam of een gehackte site. Hoe dan ook, het kan de positie van uw website kwetsen.

199. Manual Straf: Google is bekend om de hand uit handmatige sancties, zoals in de goed-bekend Interflora fiasco.

200. Selling Links: De verkoop van banden kan zeker invloed toolbar PageRank en kunnen bezeren uw zoekopdracht zichtbaarheid.

201. Google Sandbox: Nieuwe sites die krijgen een plotselinge toestroom van links zijn soms zet in de Google Sandbox, die zoeken zichtbaarheid tijdelijk begrenst.

202. Google Dans: De Google Dance tijdelijk schudden rankings. Volgens een Google Patent, kan dit een manier voor hen om te bepalen of een site probeert het algoritme spel.

203. afwijzen Tool: Gebruik van het afwijzen Tool kan een handmatige of algoritmische straf te verwijderen voor sites die de slachtoffers van negatieve SEO waren.

204. Verzoek tot heroverweging: Een succesvol verzoek tot heroverweging kan een boete op te heffen.

205. Tijdelijke Link Regelingen: Google heeft (blijkbaar) betrapt op mensen die te maken – en snel te verwijderen – spammy banden. Ook bekend als een tijdelijke verbinding regeling.

Ultieme SEO Fitness E-Book 2018

GENEREER EEN ENORME GOLF VAN NIEUWE GRATIS BEZOEKERS NAAR JE WEBSITE OF WEBSHOP ONTDEK DE ALLER LAATSTE UPDATES VAN GOOGLE EN HOE JE ZE MOET GEBRUIKEN IN JOUW VOORDEEL

Dank voor het aanmelden! Check gauw je mailbox!

Er is iets mis gegaan... Probeer het ff opnieuw.

Plaats een reactie

Ultieme SEO Fitness E-Book
2018

GENEREER EEN ENORME GOLF VAN NIEUWE GRATIS BEZOEKERS NAAR JE WEBSITE OF WEBSHOP
ONTDEK DE ALLER LAATSTE UPDATES VAN GOOGLE EN HOE JE ZE MOET GEBRUIKEN IN JOUW VOORDEEL

Dank voor het aanmelden! Check gauw je mailbox!

Er is iets mis gegaan... Probeer het ff opnieuw.

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten